Marketing. Prodaja.
Korisnička podrška.
Lako i glatko.

Stvaramo velike promjene
u prepoznavanju brenda,
generiranju prodajnih prilika
i povratu uloženog u web.

Drugim riječima:
vršimo digitalnu transformaciju
dosadašnjeg poslovanja.

Zašto?

Protok informacije danas je od neprocjenjive važnosti.
Velika je stvar da pravi podatak bude dostupan pravoj osobi u pravo vrijeme. On otvara nove mogućnosti da ta osoba bude korak bliže suradnji s vama.

Živimo u svijetu gdje klijent ima izbor u mnoštvu opcija. Zanemarit će vas ako se koristite otrcanim trikovima stare škole marketinga. Spam mailanje i nasrtljive poslovne ponude više nisu in.
Preporuka je najbolji prijenos povjerenja kupaca i širenje njihove mreže.

Ako su vaši kupci zadovoljni, ostat će surađivati s vama. Štoviše, preporučit će vas svojim suradnicima.
Stoga, investirajte u stvaranje vrsnog korisničkog iskustva. To je siguran put vašeg poslovnog razvoja.

Odaberite svog biznis dvojnika
(koji vam karakterno najviše sliči)

IZGORJELI
KOMERCIJALISTA

“Tko je opet promijenio
uvjete mom klijentu?”

Potrošeni rokovnici s nepreglednim bilješkama. Utrošeni dani u traženju potrebnih podataka. Kašnjenje na sastanke. Preuzimanje koleginog klijenta jer je na bolovanju, a ne znaš gdje, što, kako… Izvještaji na kraju mjeseca.

“Joj, i ovo je dovoljno bolno, nemoj više nabrajat.”

👉 Ne možeš si priuštiti kikseve u dogovorima.

👉 Ne možeš si priuštiti nesklapanje novih poslova.

👉 Ne možeš si priuštiti raditi izvještaje do kasno u noć.

PREKAPACITIRANI
ADMINISTRATOR

“Puca mi glava
od silnih zadataka.”

Zovi neplatiše. Pohvataj narudžbe koje su stigle. Telefon ne prestaje zvonit. Kuhaj kavu. Izgubi se u ekselicama. Sroči dopis direktoru za … “Kakvu vučnu službu da ti zovem, pa zar ti je bilo lakše mene nazvat, nego njih!

“Pa nemam deset ruku!”

👉 Toliko toga treba odraditi – sada i odmah.

👉 Toliko stresa treba pretrpiti – i obitelj to vidi (pitaj bračnog druga).

👉 Toliko nevjerice u snu da će sutrašnji dan biti lakše za podnijeti.

ZANIJEMJELI
MARKENTIGAŠ

“Ja oko ove kampanje
više ništa ne kužim.”

Stavio sam triput veći budžet za oglase – ništa. Ovi automatski mailovi završavaju stalno u spamu. Prodavač je dva sata nudio krivi proizvod klijentu, nije imao dobar katalog. Na webu ima zaposlenika koji su u mirovini od prošle godine. Zašto mi na stranici usluge stalno izbacuje 404?

“Šef će pitat: Gdje su pare?”

👉 Koristiš ono što ti kažu da trebaš koristiti

👉 Ne trebaš znati što prodaja treba, samo ti to napravi kako ti je rečeno.

👉 Otkud ti pravo zadržavati administratora s kavom?

IZGORJELI
KOMERCIJALISTA

“Tko je opet promijenio uvjete mom klijentu?”

Potrošeni rokovnici s nepreglednim bilješkama. Utrošeni dani u traženju potrebnih podataka. Kašnjenje na sastanke. Preuzimanje koleginog klijenta jer je na bolovanju, a ne znaš gdje, što, kako… Izvještaji na kraju mjeseca.

“Joj, i ovo je dovoljno bolno, nemoj više nabrajat.”

👉 Ne možeš si priuštiti kikseve u dogovorima.

👉 Ne možeš si priuštiti nesklapanje novih poslova.

👉 Ne možeš si priuštiti raditi izvještaje do kasno u noć.

PREKAPACITIRANI
ADMINISTRATOR

“Puca mi glava od silnih zadataka.”

Potrošeni rokovnici s nepreglednim bilješkama. Utrošeni dani u traženju potrebnih podataka. Kašnjenje na sastanke. Preuzimanje koleginog klijenta jer je na bolovanju, a ne znaš gdje, što, kako… Izvještaji na kraju mjeseca.

“Joj, i ovo je dovoljno bolno, nemoj više nabrajat.”

👉 Ne možeš si priuštiti kikseve u dogovorima.

👉 Ne možeš si priuštiti nesklapanje novih poslova.

👉 Ne možeš si priuštiti raditi izvještaje do kasno u noć.

TO SAM DEFINITIVNO JA! 😮

ZANIJEMJELI
MARKETINGAŠ

“Ja oko ove kampanje
više ništa ne kužim!”

Bez brige!
Tu smo da vas izvučemo iz kluba očajnika.

Analizom vašeg sadašnjeg poslovanja i radne učinkovitosti nudimo prilagođena rješenja i alate koji će doprinijeti lakšoj i bržoj komunikaciji između djelatnika, rastu prodajnih rezultata i poslovnom napretku općenito.

Klijent,
a ne proizvod / usluga.

U središte zbivanja centriramo vašeg idealnog klijenta, a ne proizvod / uslugu koju nudite. Već samom zamjenom ta dva mjesta rapidno će se povećati osviještenost da postojite na tržištu.

Rješenje,
a ne potreba.

Znajući što muči vašeg klijenta i koje probleme treba riješiti, lako je proizvod odnosno uslugu postaviti kao rješenja. Takvim pristupom vaš prodajni ciklus neće biti nametljivog, već prijateljskog tona.

Razvoj,
a ne zarada.

Ako za poslovni cilj, u fokus postavite razvoj, zarada će postati alat kojim samo ubrzavate napredak. Možda zvuči uvrnuto, ali to je jedini način da šef bude zadovoljan brojkama.

Zvjezdane staze,
a ne Rick & Morty

Ništa od navedenog neće biti primjenjivo dok timovi marketinga, prodaje i korisničke podrške ne počnu surađivati i pričati istim jezikom. Dostupnost pravih podataka pravim ljudima u pravo vrijeme mehanizam je poslovnog uspjeha.

Motivacija,
a ne čizma.

Velik doprinos poslovnim rezultatima daje visoka motiviranost ekipe. Kad sve klapa i dobar posao se lakše sklapa!

Zvjezdane staze,
a ne Rick & Morty

Ništa od navedenog neće biti primjenjivo dok timovi marketinga, prodaje i korisničke podrške ne počnu surađivati i pričati istim jezikom. Dostupnost pravih podataka pravim ljudima u pravo vrijeme mehanizam je poslovnog uspjeha.

Motivacija,
a ne čizma.

Velik doprinos poslovnim rezultatima daje visoka motiviranost ekipe. Kad sve klapa i dobar posao se lakše sklapa!