Zašto?
Protok informacije danas je od neprocjenjive važnosti.
Velika je stvar da pravi podatak bude dostupan pravoj osobi u pravo vrijeme. On otvara nove mogućnosti da ta osoba bude korak bliže suradnji s vama.
Živimo u svijetu gdje klijent ima izbor u mnoštvu opcija. Zanemarit će vas ako se koristite otrcanim trikovima stare škole marketinga. Spam mailanje i nasrtljive poslovne ponude više nisu in.
Preporuka je najbolji prijenos povjerenja kupaca i širenje njihove mreže.
Ako su vaši kupci zadovoljni, ostat će surađivati s vama. Štoviše, preporučit će vas svojim suradnicima.
Stoga, investirajte u stvaranje vrsnog korisničkog iskustva. To je siguran put vašeg poslovnog razvoja.
Odaberite svog biznis dvojnika
(koji vam karakterno najviše sliči)
Potrošeni rokovnici s nepreglednim bilješkama. Utrošeni dani u traženju potrebnih podataka. Kašnjenje na sastanke. Preuzimanje koleginog klijenta jer je na bolovanju, a ne znaš gdje, što, kako… Izvještaji na kraju mjeseca.
“Joj, i ovo je dovoljno bolno, nemoj više nabrajat.”
👉 Ne možeš si priuštiti kikseve u dogovorima.
👉 Ne možeš si priuštiti nesklapanje novih poslova.
👉 Ne možeš si priuštiti raditi izvještaje do kasno u noć.
Zovi neplatiše. Pohvataj narudžbe koje su stigle. Telefon ne prestaje zvonit. Kuhaj kavu. Izgubi se u ekselicama. Sroči dopis direktoru za … “Kakvu vučnu službu da ti zovem, pa zar ti je bilo lakše mene nazvat, nego njih!”
“Pa nemam deset ruku!”
👉 Toliko toga treba odraditi – sada i odmah.
👉 Toliko stresa treba pretrpiti – i obitelj to vidi (pitaj bračnog druga).
👉 Toliko nevjerice u snu da će sutrašnji dan biti lakše za podnijeti.
Stavio sam triput veći budžet za oglase – ništa. Ovi automatski mailovi završavaju stalno u spamu. Prodavač je dva sata nudio krivi proizvod klijentu, nije imao dobar katalog. Na webu ima zaposlenika koji su u mirovini od prošle godine. Zašto mi na stranici usluge stalno izbacuje 404?
“Šef će pitat: Gdje su pare?”
👉 Koristiš ono što ti kažu da trebaš koristiti
👉 Ne trebaš znati što prodaja treba, samo ti to napravi kako ti je rečeno.
👉 Otkud ti pravo zadržavati administratora s kavom?